dag 17 en dag 18

vandaag worden we wakker, en is het winderig,bewolkt,hmmmm minder. Tjaaaaa. Ook hier kennen ze bewolking. Na dat we op het gemak wakker zijn geworden,frissen we ons op en gaan we ontbijten. We hebben gisteren online een vlucht gezien die we voor 10:15 moeten betalen voor onze terug vlucht naar bangkok. We kunnen in de supermarkt betalen. Dus na het ontbijt vertrekken we naar de supermarkt. Eenmaal daar, hebben ze helaas geen netwerk en vertellen ze ons dat we de volgende moeten proberen, nou Zo gezegd zo ggedaan. Bij de volgende supermarit aangekomen ook hier weer geen netwerk, hhhmmmm is al bijna 10:15 op naar de volgende dan maar. We lopen en lopen. Dan weer een supermarkt, en ook hier geen netwerk. Shit zeg. We zijn niet ver van de stad meer, dus hebben we al een aardig stuk gelopen. Even bij bank proberen. Ook hier kunnen ze ons niet helpen. Hhhhmmmm, dan maar met tuk tuk naar de stad. Als we daar zijn aangekomen,stoppen we bij een soort reisbureau, gelukkig kunnen ze ons hier wel helpen, alleen de vlucht die we via internet zagen lukt niet meer. Het vrouwtje belt wat rond en uiteindelijk is het gelukt we hebben een vlucht voor vrijdag naar bangkok. We worden eerst per boot n iaar het vaste land gebracht. Dan in een mini bus naar het vliegveld. En dan vliegen we naar bangkok. Oké das mooi, ook weer geregeld. We lopen nunwe tochten de stad zijn nog wat rond,voor we besluiten terug te gaan naar het hutje. Onderweg nemen we de lunch mee. Op moment dat we bij het hutje zijn, begint het te regen, hmmmmm jammer geen strand dag vandaag. De hele middag regent het, we doen dan ook niet veel beetje slapen, en ons reisverslag op orde maken, boekje lezen. Gelukkig stopt het eind van de middag met regen zodat we wel een droge avond hebben, we gaan terug naar de stad, en doen ons te goed aan een lekker avondmaal. Dan nog even over de markt. En gaan we terug naar het hutje. Slapen en hopen dat morgen wel mooi weer is.

De volgende ochtend ben ik al vroeg uit de veren, het waait enorm, maar de zon schijnt, mooi!!!!!
Gauw zwemkleding aan, ontbijten. En op naar het strand. 10:00 liggen we na een heerlijke duik in de zee op ons strandstoeltje, pal in de zon,Hhhhmmmm heerlijk lekker bakken. Olie erbij, en braden maar. Tegen 17:30 komen we terug in het hutje, wat een heerlijke dag, beetje zwemmen,zonnen, slapen,lezen eten. Echt vakantie dus. Na dat we zijn op gefrist loop we naar een leuk,tentje hier niet ver vandaan. Daar doen we ons te goed aan een lekker diner. En zit er alweer een dag op. Hhhhmmmm gaat zo wel hard, en over drie dagen zijn we al thuis, in de kou. Bah. Nou eerst maar slapen morgen hebben we weer mooi weer dus word er ook niet veel gedaan, behalve naar strand lopen en terug. Truste.