dag 14 en dag 15

Al vroeg in de ochtend word ik wakker, op het bounty eiland waar we gisteren zijn aangekomen, onze nieuwe plek voor de komende week. Wat heb ik beroerd geslapen zeg, het bed is echt super maar dan ook super hard, last van rug,nek. Pppfffff. Na een heerlijke douche, in de openlucht, gaan we naar de ontbijt tafel. Ondanks de beperkte keuze is het ontbijt goed. Daarna gaan we direct door naar het strand, wat een super mooi uitzicht heb je vanaf het strand, in de verte zien we verschillende eilandjes liggen, het is super rustig op het water, maar ook op strand. Lekker kunnen we lekker bijkomen. We huren twee strandstoeltjes, met parrasol voor 60 bath dat zijn leuke prijzen, moeten ze in nederland ook eens doen. Dan nemen we gauw een duik in de zee, mmmmm heerlijk, het is super helder. Dan is het tijd om te bakken in de zon, hij brand goed even smeren dan maar. Voor de rest blijven we heel de dag genieten op het strand. Lekker luieren. Beetje boekje lezen,muziek luisteren, beetje eten en drinken, zwemmen en slapen. Kortom vakantie houden. Aan het eind van de middag vertrekken we naar ons hutje. Frissen en met de tuk tuk naar de stad, om daar de boel te verkennen, en lekker te gaan eten. Wat een verschil. De stad is druk met veel vakantie gangers ( de meeste vakantiegangers hier op het eiland zijn mensen uit denemarken en zweden )blij dat wij een afgelegen een mooi hutje hebben weg van de drukke stad. Na een heerlijke avond de stad te hebben bezocht, keren we terug naar onze hut. De eerste dag op het eiland is voorbij nog lekker 6 te gaan. Eenmaal kin het hutje, testen we het bed, we hadden vanochtend aan de eigenaar gevraagd of hij iets aan het harde bed kon doen, hij heeft er twee dekens neergelegd zodat het wat zachter is, nou het scheelt gelukkig wel. We hebben een mummie zak waar we dan in liggen. Al met al is het goed te doen hier. De volgende ochtend ben ik weer op tijd wakker, dat zal deze vakantie wel zo blijven, na het ontbijt vertrekken we naar het strand voor dat we weer een dag in de zon gaan bakken nemen we allebei een heerlijke thaise olie massage, mmmmmmm even een uurtje genieten. Na de massage volgt hete zelfde ritueel als gisteren, lekker vakantie houden. Eind van de dag keren we terug naar het hutje, we zijn net binnen als er een tropische regenbui, overkomt. Tttjjaaaa regen dat kennen ze hier ook. Gelukkig duurt het maar heel kort, en kunnen we daarna naar de stad voor een lekke avondje mensen kijken. Onder het genot van een goed diner. Dan is tijd om terug te gaan, en ook dag twee op het eiland zit er op. Nog 5 te gaan,heerlijk zeker als we horen dat het in nederland zo koud is. Truste.